helg... igen!

Igår var de riktigt mysigt hos Jens. Vi basta blandannat, käka gott och så.
Imorse hade jag då spanska första lektionen. Vi gjorde nå jag itt förstog mig nå alls på.. Fast annars gick de muntliga väldigt bra. Venne, jag var väl på pratigt humör... Konstigt nog för att vara på morgonen, haha.
Sen hade jag kemi. Även där gjorde vi nå jag itt alls förstog mig på.. Blö för sånt! Iaf så sket jag i gympan idag för de är så jävla kallt ute, och jag fryser bara jag är inne. Så de kändes itt så lockande. Härligt nästa vecka iaf, för då går vi in och har gympa :)
Gick en runda på stan (ist för gympan då), fann mig en tröja och ett par leggings med dragkedja på sidan på å'hlens. Kanske nån bild på de dyker upp nån gång. Hoppade sedan av bussen på hemvägen vid frasses. Köpte mig lunch där (barnbox), himlans gudomligt gott. Har varit sugen på de i flera dagar nu :o Haha, knäpp jag är.
Iaf så ska jag gå och duscha nu. Sen blire go' midda, nämnligen tacos! :D De gillas! Efter de nån gång så kommer Jens hit.
Haha, försövrigt har jag trott att de varit måndag hela dan :o Haha, veckorna går så jävla fort asså! Och en sak till, min mor blev påkörd idag, fail!
Men nu äre så mina vänner (Mimmi, sku vi försöka få med oss några på lördag och göra nå?), har ni nå planerat på lördag (menar då er från gamla 9a)? :)
Men nu vare duschen, hejs! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0