HELG!

Igår borde jag pluggat till spanska provet som var idag. Men icket de, ist tvingade jag hit Jens.
Imorse for vi då till skolan tsm eftersom han sov över och vi började samtidigt (8.15). Min dag började med de förbaskade spanska provet. De var dock itt så svårt som jag hade trott de sku vara. Men svårt var de, eftersom jag itt kunde nå nästan ;p Men jag skrev på mkt osv, så jag hoppas verkligen att jag klarar de nu iaf. Men de är rätt osäkert på den fronten asså..
Efter provet hade jag nv lektion. Då fick vi tbx våra prov.. Men innan provet sa min lärare att de var två stycken som hade fått ig. Asså jag blev så jävla förbannad på mig själv då, för jag var typ 100% säker på att jag var en av dom två.. MEN då jag fick tbx provet blev jag genast happy igen. Haha, förbannat dålga poeng, fick 22 och 22 var g gränsen. Så tur hade jag då minsann. Jävligt glad över att jag klarade de iaf :)
På gympan hade jag på mig en t-shirt.. Kanske itt de härligaste då de är minus grader ute. Frös iaf itt som fan för vi höll igång.. Eh, rätt bra iaf. Haha, vi lekte typ nå boll lekar iaf som jag itt kommer ihåg vad dom hette.
Då jag kom hem satte jag mig vid datan. Här sitter jag än i denna minut. Sitter med min kurrande mage och väntar på käk. Dock ska vi käka lax. Asså vafan, vi gör itt annat än äter fisk på skolan ju typ :o Less jag blir! Hade tydligen fått lite godis också (OVANLIGT), så jag ska itt klaga, hiho!
Ikv drar jag till Amanda iaf. Där blir de nog att gå en runda till konsum och köpa lite mer godis. Kanske. Sen ska vi se på idol och så. Mer har vi itt planerat, men nånting kanske vi hittar på. Sen följer eventuellt Jens med mig då jag far hem.


Imorse var de helt vitt på backen av frost, -5 grader var de också. Brrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0