I don't know who I'm without you

Godmorgon!
Sitter hemma i min säng nu fast jag egentligen borde vara på skolan och ha engelska lektion.
Klockan 9.15 går min buss och jag börjar matten 9.45. Åh, alltså betyder de att provet börjar då. Fyfan vad de kommer gå dåligt... Lär få ig och de vill jag verkligen itt. Liksom alla andra linjer (nästan) har prov på ett kapitel i matten i taget, då äre ju liksom mkt enklare och itt lika mkt att tänka på. Men vi på natur har prov på flera kapitel på en gång. Venne hur många kapitel de är nu, men iaf så äre på dom första 100 sidorna. Förstår ni hur mkt matte vi måste jobba?! :o Förjävligt.. Och jag som ändå tyckte matte var ett helt okej ämne förr, nu äre ett av dom västa jag vet!
Okej, ska försöka tänka posetivt och göra mitt bästa på provet, så får de helt enkelt gå som de går. De gäller ju bara att tänka smart egentligen, men de kan jag tydligen itt.
Idag har vi klassfoto och portrettfoto också. Får se lite hur de går, känner mig itt västa pepp på de tyvärr. Tur som fan att de iaf itt regnar ute idag. Då hade mitt hår varit kaos, och då hade jag ju helt enkelt itt varit med. Woho, de är tom 1 grad ute.... Gah, så jävla kallt! Jag måste verkligen hitta en jacka och nå skor. Hittade några skor igår, får se hur jag gör med dom. Så hitta jag en jacka också, men hittade bara en av den och jag hade velat ha en storlek mindre. Aja, den var iaf nästan perfekt. Får se om jag försöker hitta i min storlek i den senare då jag får tid att gå på stan.
Nu ska jag packa ner de sista skolgrejerna i väskan och sedan bege mig till bussen.
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0