matte hit & matte dit

Hallåj!
Ja, nu verkar ju min header fixat till sig av sig själv.
Iaf idag så sku de komma 2dm snö här i Luleå, men ist har de komme massa jävla regn. Men nu ska de tydligen vara vitt i stugan. Så nu längtar jag tills vi ska dit. Även om vi itt ska dit på länge. Men jag älskar att vara i stugan på vintrarna. Åh, de är så himlans mysigt :')
Jaja, vädret sög rejält idag. Så jag tvinga papi att skjutsa mig till skolan idag, hehe. Väl på skolan hade vi matte. Jobbade på ganska bra med repetitions uppgifterna. Sen var de labb på dirren efter. Ganska kul labb, elr ja.. Vi fick sluta tidigare iaf för vi var så kvicka ;) Sen var de lunch... Äckligt! Hade en jätte lång lunch, så jag och Emma gick och satte oss med datorerna och väntade in lektionen. Men så mitt i allt kom några från klassen och sa att svenskan var inställd... Allså slutade jag jätte tidigt idag :D Så jag och Emma gick en sväng på stan innan jag drog hem. Hitta dock itt nå på stan :/
Imorgon äre skolfoto och jag har nada ide om vad jag ska ha på mig :o Kanske ska kolla upp de snart så de itt blir så jäktigt imorgon på morgonen. Aja, de blir nog ändå bara nå enkla vardagskläder. Vet itt riktigt om jag ska försöka göra nå med håret bara. Vi får se helt enkelt ;)
Har räknat matte ända sen jag kom hem (nästan). Så nu är jag klar med alla talen på repititionskapitlet förutom dom jag itt kan. Men efter maten ska jag ta reda på uträkningarna till dom tal jag itt kan.
Jamen nu äre käk snart, så...
Tjing! ♥



Uppdaterning:
Glömde berätta att min kusin i söderhamn sa idag till mig att dom hade 15 grader, stekande sol och kunde helt enkelt gå ute med t-shirt och short.. Asså fyfan vad jag blev avendsjuk på henne då :o Jag vill också ha sommar och varmt!!!!!!
Luleå (norrbotten) suger ganska hårt iband alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0