sjuk, svinis?!

Åh så jävla typiskt! Har blivit sjuk. Alla påstår att de är början på svinis.. Fyfan om jag får den asså! Iaf så har jag grymt ont i hela kroppen (orkar knappt stå), mitt huvud sprängs snart (så ska lägga mig för natten efter middan typ) och så har jag en jävla hosta. Ska kolla tempen då maten är klar, för jag orkar itt gå upp i onödan. Asså fan, jag som ville göra nå kul med mina vänner ikv :( Men så lär de ju knappast bli.
Jens sov ju här inatt iaf. De blir en uppfriskande prommis ute rätt länge sen. Annars har vi itt gjort så mkt (eftersom jag itt orkade). Han for iaf hem vid tre, då for vi till Malin. Gav Petter hans presenter eftersom vi itt har hunne med de tidigare, han fyllde ju hela 4år de busfröet förra söndagen :)
Kom nyss hem från Malin. Snart blir go mat, nämnligen kyckling och klyftpotatis i ugn. De ska alltid göras god mat då jag är sjuk och itt har nån aptit.. Iaf så efter de blir de att dö i sängen, annars får vi väl se. Hoppas då så innerligt att de itt är svinis, för jag har itt tid att vara sjuk pågrund av skolan..
Hoppas ni andra mår bra i övrigt, pussis! ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

krya på dig <3

2009-10-10 @ 21:18:05
URL: http://amandahsj.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du kan ju inte fara till Sanna och Petter om du kanske har svinis.

2009-10-11 @ 01:00:15
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0