snö nu tack..

Nu börjar mitt sug efter vinter (snö) vara ganska hårt asså!
Se bara så jävla mysigt!
Förövrigt längtar jag till min stuga, för där är de nu vinter.


Förra påsken i stugan sku jag gissa. Så jävla kul att köra skoter och tolka efter, dröm!


På taket på vår stuga.


Amanda and me, haha.


På kåbdalis förra vintern trorja de var. Fyfan vad slalom är kul att åka asså, längtaaaaar tills de går att åka!


Mysig bild uppe på ett berg i stugan dit vi kör ofta upp med skotern.
Där finns en liten stuga som kallas ''kojja''. Dit äre kul att vara.
Sen brukar jag åka slalom nerför. GAH, så kul!

Ja, var inget mer jag hade att säga än att jag vill ha vinter nu och att jag vill till stugan!
Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0