sug kamelsnabel vad mitt huvud gör ont

Blev att jag drog förbi mormor och morfar ett tag igår och fika bulla och sånt gott :)
Efter de skjutsa pappa mig till Jens. Sov över där och så.
Jens är ledig varje måndag så imorse var de lite ensamt hos han eftersom han låg och halv sov medans jag fixade mig :( haha. Iaf så skippa jag engelskan på morgonen (som vanligt..), sen var de datakunskap (gjorde nada) och sen kemai (gjorde nada..). Asså jag har blivit sämre idag igen. Så jag drog hem efter kemin eftersom jag hade så jävulskt ont i huvvet så jag itt kunde koncentrera mig alls + att jag hostat så mkt i helgen att de käns som att jag fått sår i halsen, så jag har jävulskt ont i halsen också. Får se om jag far till skolan imorgon nånting. För nu känner jag faktiskt att jag borde vara hemma åtminstone imorgon och vila upp mig..
Aja, får se hur de slutar. Ska iaf chilla här nu. Sen får jag se om jag orkar med att plugga nå.. Ska kanske ber Jonas gå och köpa nå gott då han kommer hem sen iaf.
Kram! ♥


Hahaha, ingen fattar nå!.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0