dagens shopping

hejsan!
idag efter skolan så drog jag en sväng med virre på staden.
på stan hittade jag en tröja, en cardigan och ett halsband.
tröjan var i större modell och var lite så man såg igenom den med ett snyggt mönster. blå var den.
på rea hittade jag en enkel och itt allt för fin cardigan, vit/svart randig.
dessa tröjor hittade jag på gina tricot.
halsbandet är en frän pappegojja, as snyggt till nån svart tröja (eller säkert nå annat), den finns på JC på 20 spänn.
hursomhaver så köpte jag en annan cardigan på vero moda också, men den ska jag läna tbx imorgon.
allt som allt, imorgon då jag får tbx mina pengar virre är skyldig och lämnar tbx cardigan(en?) så har jag väl sisådär 200kr kvar. rätt bra för mig alltså, såhär långt in på månaden och allt.
jag är på jätte dåligt humör, eller jag är väl mer ledsen kanske, men det har jag ingen anledning till att få vara så, menmen.
fyller ju som sagt var år snart också, vilket betyder presenter.
har funnit mig massa fynd på h&m, för allt 1231kr, men jag funderar än på om det är nå jag verkligen behöver.
jag borde tänka så oftare, ''behöver jag verkligen detta?''
om 4 dagar är det min och jens 1år och 3månaders dag.
om 23 dagar fyller jag 17 bast.
om 60 dagar får vi sommarlov (= ett liv).
om 62 dagar drar jag till turkland.
det är mkt att se fram emot framöver.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0