dream until your dreams come true

tjena!
idag fick vi sluta 11.45, chillt! hade alltså ingen svenska idag.
efter skolan har jag bara suttit vid datan, försökt plugga (inget resultat) och surat.
idag kom jag fram till en grej, vi har ett väldigt oförberett prov på två kap. i kemin nästa fredag.
jag blev sur och irriterad då jag fick veta det (igår), eftersom vi just börjat med ett av kapitlerna och jag itt gjort det andra.
men då kom jag på, jag är itt ens i skolan då eftersom jag ska till stugan (på patriks begravning i arvidsjaur).
alltså så missar jag provet och får göra det senare, gr8!
aja, det är iaf det jag försöker plugga till just nu, ska försöka att itt vara ute i sista minuten hela tiden.
men det går inge vidare, sitter typ och glor på boken och skriver av facit bara...
men ska försöka vidare nu iaf, bättre skriva av facit än itt göra nå alls (enligt mig iaf.. haha).
och ikv drar jag till jens och chillar. ser några avsnitt sopranos kanske. igår såg vi klart säsong ett btw.
/therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0