fb-grupper

gick just med i 58 fb-grupper, hehe.
alla är så random och roliga.
jag är typ beroende av att gå med i dom.
en som fick mig att skratta nyss var, friends are like ⅽondoms; they're there for you when things get hard.
haha, den var faktiskt kuwl och helt enkelt klockren!
annars då, jo jag är ledsen, arg, förvirrad och stressad, typ som vanligt dårå.
aja, ikv ska jag försöka komma igång med pluggandet inför kemiprovet.
omg, har typ en miljard frågor att göra, tusenmiljoner sidor att läsa och så ska allt det där rymmas på mitt lilla hjärn-minne.
livet är tufft ibland (läs jämt).
ajuste, har sett på ''dear john'' nu, den var rätt gullig med inte över förväntan tyvärr.
blablabla, snacksnacksnack......
jag önskar du kunde förstå hur mkt du betyder för mig, för du betyder verkligen allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0