helt rätt, fast tvärtom!

hejsan!
igår blev det häng med jesse. drog först hem till mig och chilla. sedan vidare till malin och busade med småttisarna. sedan till konsum och köpte cola och marabou. sedan till jens. haha!?
hemma hos han blev det kladdkakebak för hela slanten med marabou i. gött! till det colan och ett avsnitt sopranos och jens vid mig - perfekt!
jojuste, hade tydligen namnsdag igår? haha, såja jag tvingade mamma fylla på min mobil bara för det. var typ desperat efter pengar på mobilen, har itt haft det på nästan tre veckor känns det som. as nice, och bara därför så finns det inget viktigt att använda pengarna till längre (som det alltid är då man itt har nå pengar på mobilen..).
aja, ikv ska jag plugga kemi. och imorgon så ska vi börja dagen 8.15 på universitetet i nån sal jag itt har nån aning om vart den är? öh, ja.. alltså där ska vi då ha vårat skriftliga engelska nationella prov. yes, härliga tider.
försökte ladda in bilder från min mobil till datan. men jag hittar dom itt på datan, alltså så jag kan lägga in dom...? hm, får klura vidare på det så hör jag av mig sen eller nån gång,
tjarå!

btw, skratta inte åt en blatte som cyklar, det kan vara din cykel han cyklar på - haha, en fb-grupp som fick mig att skratta. och nej, jag är itt rasse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0