jag mår så jävla dåligt då jag itt vet vart vi står

tja!
gjorde en uppsats på engelskan idag, det. gick. ju. as. braaaa. not. svårt tema skyller vi på!
iaf så drar jag till jens efter middagen i hopp om att allt ska bli bra..
imorgon drar jag som sagt 7.30 till arvidsjaur på begravning.
huvva, som att itt jag har gråtit nog dom senaste dagarna typ..
drar sedan vidare till stugan i hopp om att få lite kemiplugg gjort,
eftersom jag itt börjat plugga till provet än..
aja, iaf så hör ni itt av mig nåmer här först tidigast nästa måndag.
och via telefonen hör ni itt av mig heller (om ni itt ringer),
för jag har inga pengar att fylla på min mobil med *sad face*
ha en bra helg allihop!


så jävla grym piercing!
synd att man hade cp-tänder då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0