jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här

tjohejpådig!
steg upp i stort sett i sömnen imorse då jag blev utknuffad ur sängen av jens, snäll pojke.
har varit trött som ett as hela dagen, känns som att jag aldrig riktigt fått vakna.. haha.
skolan var tråkig till 1000 som vanligt.
ehja, jag fyller år om 20 dagar så jag hade tänkt be mamma beställa hem ''lite'' grejer från gina tricot.
men (alltid alla dessa men) jag har nu två ggr råkat trycka bort allt då jag precis blivit klar.
sidan är så jävla seg där, så det tar typ länge och är jobbigt att hitta igen allt igen.
jag kör på ett nytt försök imorgon ist.
ikv så ska jag dra och mysa med pettsson och katten, alltså vara barn- och kattvakt med andra ord.
det blir skoj, för jag saknar min lilla busunge, tyvärr fick jag itt träffa sanna idag för hon är på ranten som vanligt.. :(
då jag kommer hem därifrån kanske, om jag orkar, så ska jag kolla på ''dear john'' som jag velat se länge nu.
eller så tar jag och jesse och gör det imorgon kanske..
imorgon uppdaterar jag nog itt nå, för då ska jag bara vara med min älskling och mysa.
det är nämnligen våran 1år och 3månaders dag (imorgon alltså)! ♥ tiden står iaf itt stilla.
det var nog allt för mig denna dag,
ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0