lovet

tja!
blev ett väldigt kort inlägg förra ggn, så jag tänkte att jag kunde säga vad jag gjort lite mer nu.
jag har alltså varit i stugan från fredagen till onsdagen.
på dessa dagar så hann det bli en massa skoteråkning, tolkning, supermario tv-spelande, vara och hälsa på strutsarna, bygga en borg, ha as bra väder, grilla och ha underbara mysiga kvällar.
det var as nice i stugan alltså, förutom en grej, jens och jonas var jobbiga som as (haha!).
då vi kom till luleå åkte jag itt hem, utan jag följde med jens hem.
hos han så har vi mest bara chillat, sett film, cyklat (för första ggn igår för iår), myst och sovit ut som satan!
vi har börjat se en serie eller vad man nu ska kalla det, ''the soprano''.
jag var jävligt skeptisk till dom filmerna först, men det är verkligen as bra!
har sett ''avatar'' igår också, det var itt alls lika bra som alla säger, men helt oki var det väl.
alltså, jag har itt varit hemma sen förra fredagen, eller förr-förra kanske man säger. så det ska bli skönt att komma hem idag efter skolan!

det kändes fruktansvärt att vakna till alarmet imorse.
det kändes fruktansvärt att bli uppslängd ur slängen imorse.
det kändes förjävligt att bli ivägskickad till skolan imorse.
dagarna går, och ''snart'' äre ju typ sommarlov då.
och vad händer två dagar efter sommarlovets början?
jomenjååh, jag drar ju till turkland. as nice!
jomen nä, eller jo, jag vill ha sommar nu!
tjarååååååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0