påsklov

hej!
sitter på skolan. gjorde nyss svenska provet som gick ut på att skriva ett referat på en artikel. det gick itt allt för bra, har aldrig skrivit ett referat förr så.. har hunnit med att göra engelska np muntliga också, det gick då itt bra alls..
nu har jag BARA ett prov kvar innan jag får ta lov. är hungrig som f-n och jag kan itt historieprovet.. aja, efter engelskan (som jag har nu) så har jag hål från 13.50 till 15.00 då jag ska göra provet. lär väl itt vara hemma förrän efter fem nån gång. då jag kommer hem ska jag packa inför imorgon då vi far tidigt till stugan. jens kommer ikv också, eftersom han ska med imorgon till stugis. även om allt bara är bajs då det gäller påsk så kommer det nog ändå bli väldigt mysigt där borta.
detta blir nu sista inlägget (mest troligt) på länge, eftersom jag itt kommer hem förrän nästa helg eller nå. ingen aning..
ha en awesome påsk och glöm itt att lura någon idag! :D


jag saknar sommaren! (bilden är från förra gullöfesten som var så jävla bäst.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0