vi som inte vill ha nån jävla lägenhet i edinburgh

hejsan bloggen!
igår började alltså dagen på tekniska universitetet med det skriftliga nationella provet i engelska a.
as konstigt tema och blabla, men det gick ok tror jag.
efter det tog jag mig till skolan, hade lab, tråkig men lätt lab.
ja, och sen var det svenska fast den skippade jag.
drog ist hem med jens.
vi gick på prommis till coop och köpte glass och satte oss och chillade ett tag.
gick in och käka och såg på sopranos.
sen drog vi och pumpa min cykel och drog till jens syrra.
var där ett tag och fika och pratade på.
efter det gick vi på långprommis och stannade vid vattnet ett tag och så.
det är så härligt att gå ut på kvällarna, så det blev mkt prommis igår.
det var det, och idag har jag bara hunnit med att ha skola.
fick komp för igår (nationella provet) från engelskan på morgonen.
sen slutade alla 13.00 idag, så fett chillt med bara två lektioner idag.
nu ska jag plugga till kemi provet som jag ska ha imorgon.
och juste, imorgon är det valborg.
så ha en bra valborg alla, för jag hinner nog itt uppdatera här nå mer på några dagar.
det var allt för mig denna gång!

you can plan things but it's just a waste of time, it will still never be as it was planed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0