you say that you feel the way I do

hejsan!
idag drog jag ett häng med min fina vän josefine.
dagen började med att gå på stan.
la undan en jävla massa som jag alltså önskar mig i födelsedagspresent.
får jag allt blir jag lycklig!
sen drog vi hem till mig osv.
josefine färgade mitt hår, blev dock itt helt nöjd för att det blev för rött.
sen har vi sett på millenium och sånt, tagit det chillt med en godispåse i famnen och sånt.
nu är jag så fattig som man bara kan bli, 19öre på kortet och 14öre på mobilen och inga gratis sms, det känns hemskt! :(
och vad fan hände med ''åh, sommarväder!''????????????? :o
nu ska jag försöka sova (om man skulle kunna få det i det här huset nån jävla gång....).
godnatt!


♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0