ny lista

min förra lista (day 1, day 2, day 3....) fastnade jag på och den var typ rätt svår och
jobbig. så fann mig en ny lista (som jag gjorde om lite):
Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Det här åt jag i dag
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Min tro
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Mina drömmar
Dag 13 – Detta ångrar jag
Dag 14 – Den här månaden
Dag 15 – Det här upprör mig
Dag 16 – Det här får mig att må bättre
Dag 17 – Det här får mig att gråta
Dag 18 – Mina rädslor
Dag 19 – Min favoritplats
Dag 20 – Det här saknar jag
Dag 21 – Mina ambitioner
så jag börjar alltså om med denna lista ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0