bullbak

tja!
på kemin idag så experimenterade min lärare lite;

ungefär sådär såg det ut, fast det kom mer och itt lika fort. sen gjorde han nå mer experiment då han höll på att gasförgifta oss typ. han är en galen typ ;D haha.
nu är mina bullar inne i ugenen :D och det är väl egentligen det enda från min göra-idag-lista som jag gjort. annars har jag bara suttit vid datan. men då bullarna är klara (är itt ens sugen på bullar längre btw) så ska jag försöka sätta mig och kolla igenom kap. 4c i spanskan. najs, no.
juste, har hunnit med att spy också. fyfan-i-helvetes-jävlarns vad äckligt det är. det typ bara kom. men har mått as dåligt hela dagen så.. men nu känner jag mig bättre, får väl se hur det verkar imorgon. men imorgon så behöver jag gå på skolan, för då är det labb (den är typ viktig att gå på), jag och några måste göra våran labbrapport (måste göras) och sen är det nån teater som vi ska på (en kul grej att gå på bara). så ska väl hasa mig till skolan iaf, om jag nu itt i versta fall ligger och spyr som ett as vilket jag itt ska göra!
det blir en tidig kväll i säng inatt känner jag,
tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0