dagens;

evelina (skriker ut i klassrummet): ''innehåller blodapelsiner blod?''
briland: ''skämtar du?...''
evelina: ''men det låter ju lågiskt...''

haha, blond brud nr. 1.
sry!!!!!!!!! :D
peace!

asså finns det nånting som jag inte gör då jag ska göra läxor?
nä - jag duschar, bakar, bloggar, sitter vid datan, sover, ser tv osv...
helt hopplöst (som en groda utan ben, hihi), såhär kan jag itt fortsätta.
imorgon lovar jag, då fan i mig ska jag plugga.
men imorgon funderar jag på att gå på stan innan jag drar hem också.
för jag funderar på att beställa det nedan + lite till.
så tänkte dra förbi h&m och kolla så dom itt har grejerna redan där.
fast jag har då itt sett dom iaf.
får se om jag ens har råd med allt jag vill ha..
iaf så ikv så kanske jag ska se på ph.
har kollat kanske 2 avsnitt, men det är rätt kul ändå.
idag har jag hört att det typ är finalen typ?
så kanske kollar vem som vinner bara då.
men detta bara om nu ett underverk sker, att jag lyckas hålla mig vaken tills dess.
jag är trött som ett as, så sova står rätt högt uppe på göra listan också.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0