hata måndagar

goddag!
igår blev det att dra till jens på kvällen. hann litegrann med spanskan iaf, men nu har jag gjort klart den. engelska och matte läxa hade jag till idag också, men det glömde jag.
just nu har jag kemi. vi håller på med nå jävla oxidationstal skit, förstår itt mkt.
idag på hålet innan spanskan så blire nog att dra på max med fp och kanske mabbe, hihi. fick mitt månadsbidrag idag också, så nu äntligen har jag pengar igen. så det kanske hinns med att gå på stan en snabbis också.
efter skolan ska jag skynda mig hem fort som fan, och sedan dra till jens. där blir det att laga middag, basta och mysa på. sen blir det att plugga resten av veckan typ.. blöh!
sjukt tråkigt inlägg, men jag har tråkigt.
chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0