it's gonna be a good life

godmorgon!
missade gymnasiebussen... så nu skippar jag engelskalektionen, vilket itt är allt för bra eftersom jag hade endel att göra där. aja, drar med en buss 09.14 så jag är i tid till matten.
efter skoldagen idag får vi lov! mitt lov kommer se ut såhär ungefär: torsdag-tisdag - vara med jens, tisdag/onsdag-? - vara i stugan. och när jag nu kommer hem vet jag itt, men då kommer jag måsta plugga iaf. det kommer bli så fett skönt att fara till stugan, jag längtar dit så förbannat mkt. vädret verkar vara på vår sida också, -5 och sol. kan det bli bättre?
jag kanske hör av mig senare idag.
kram!

kul, nu tror pappa att jag knarkar också..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0