jag är inte hel då du inte är här vid min sida


vilken?
den första vet jag itt om jag sku passa i, men den är frän.
den andra är sjukt snygg och frän, men mina tänder är fail.
den tredje är cool, men jag tror min underläpp är för smal.
och den fjärde är ju bara najsbajs och sku nog funka.
skulle mina tänder vara normala sku jag itt alls tänka på saken, då hade jag på dirren gjort den andra.
men nu är ju dom som dom är, får väl se hur det blir.
isf gör nog frida hål nån dag då jag får tid, najs!

tog just fram spanska boken. grattis till mig då!...
såklart blev jag ju trött på dirren jag tog fram den då.
sku kunna somna när som hellst.

imorgon ska jag till syster och vara barnvakt åt underbara och sjukt jobbiga ungar, haha.
och hennes katt, yey!
efter skolan blir det mest troligt en tripp förbi stan också innan jag drar hem för att plugga (!)
och ja, efter maten blir det att hämta barnen från skolan och dagis och sedan vidare till malin.

När vi är tillsammans älskling,
är saker inte alls så kämpigt.
När vi är tillsammans älskade,
är saker så mycket enklare.


Kommentarer
Postat av: Brooor!

2010-02-04 @ 18:05:11
Postat av: bror!

GÖR INGEEEEn!

2010-02-04 @ 18:05:52
Postat av: therese

tyst med dig!!!!

2010-02-05 @ 07:20:40
URL: http://ttthereselundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0