och jag vill vara lite mer för dig inatt

hejsan!
idag ska jag plugga kemi. bra då vet ni. typ. kanske drar på jonas match för ovanlighetensskull också, bara för att slippa plugga. då blir det lite umgänge med josefine också. min brors lag ska alltså spela mot hennes syrras lag, så det blir nog kul att se. fast det blir väl itt att vara där hela tiden, jag har ju som sagt plugg som måste göras.
annars så suger väl livet, alldeles för tråkigt liv, för mkt skola, för lite med vännerna och saknad jämt. och jag vill vara med dig nu, jämt osv.
fredagen blir nog azum, för då ska jag vara med några av polarna. det är behövligt. det blir najs!
lördagen och alla hjärtansdag blir det att vara med älskling såklart. det blir najs det med!


jag är en av alla dom som kan gå vilse, när som helst, om jag behagarse tiden an.
och jag går gärna vilse just inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0