this week - in my heart

tjabbelidabba!
ny vecka, ny start - måndag.
denna vecka kommer vara fett nice - måndag = vanlig skoldag, tisdag = friluftsdag, onsdag = ledig, torsdag = vanlig skoldag, fredag = sportlov!
så jävla skönt det kommer bli med lov! - vara med älskling, umgås med vänner och dra evetuellt/mest troligt till stugan.
aja, snart äre käk. efter det ska jag dra med mig mami eller papi till kvantum och köpa karra och nån macka till imorgon till friluftsdagen då vi ska gå till ett ställe jag itt kan stava till, haha. sen blir det att dra en fett chill kväll. maybe att jag laddar ner en film eller att jag helt enkelt bara går och lägger mig tidigt som satan. båda lät väldigt lockande, får väl se hur trött jag är sen.

you know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better then your dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0