till ljudet av fågelsången höll jag dig i handen

hejsan!
i helgen har jag varit med jens som sagt. på alla ♥-dag gick vi ut i solen och gick ut på isen osv, as mysigt var det, sen blev det att basta, se film och sånt.
idag är det måndag... jag hatar måndagar... 8.15-17.00 skola, kul...
efter skolan blir det att dra hem. efter middagen så kanske jag drar med mamma och kollar på täckisar och en slalom jacka, annars gör jag det nån annan dag eftersom jag slutar så sent. för efter middagen kommer jens till mig också.


I'd like to make myself believe
that planet earth turns slowly
it's hard to say that I'd rather stay
awake when I'm asleep
'cause everything is never as it seems
when I fall asleep



jag litade på såna ögon
där står jag sviken än idag
jag intalar mig om hopp
att jag inte ska bli så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0