who doesn't long for someone to hold

hej!
sitter på svenskan och lyssnar på svenska redovisningar nu. nu har en av grupperna snackat i 30min och ingen lyssnar - typ hälften av klassen ligger på bänkarna och sover.. haha.
sen har vi historia, då är det typ nå läxförhör jag itt övat nå till.. gr8. och matteprovet idag gick ju itt allt för bra..
då jag slutat så ska jag stanna på skolan och öva till idrottsprovet (som vi har imorgon) medans jag väntar på jens. då han slutat ska jag på bibblo och låna en engelska bok och han och köpa gitarr strängar. sen drar vi till han, sedan till m&å på middag, och sedan till mig. sedan får vi väl se vad som händer.
snart drar pappa till stugan, och jag är såååå arg på honom!!!....

jag vet att jag inte fungerar utan dig.
jag vet att allting kommer ordna sig om jag får somna bredvid dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0