we are not the same anymore



nämen, i helgen har jag spenterat min tid med jens.
i veckan blir det väl att spendera den mesta tiden i läxböcker.
känner att jag nästan itt ens har tid att vara i skolan för att jag har så mkt att göra i veckan.
svenska, data, kemi, spanska, historia (och säkert nå mer) - och ingenting har jag börjat med än.
så idag blir det att plugga på hålet, då jag kommer hem och resten av veckan.
jag vill typ dö, jag orkar itt med allt. så jävla mkt asså.
just nu har jag kemi lektion iaf.
sitter ute på nån bänk och hade tänkt försöka läsa lite, men ingen håller käften, så det går inget vidare.
ajja, nu ska jag kika förbi kemiboken.
tjarrrrrrå!


förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0