sweet home alabama

hallådäraaa!
idag valde jag mina gymnasie val, inriktning, individuella och valbara kurser. som inriktning valde jag mijökunskap (biologi B, kemi B, miljökunskap, miljöpolitik), som individuella val valde jag psykologi A, dans och gestaltning, bild och formgivning grundkurs och textil och formgivning och slutligen som valbara kurser valde jag datakunskap (vilket typ är obligatoriskt), projekt och företagadeoch geografi. så att ja, så kommer min gymnasietid se ut ungefär (om jag itt ändrar).
idag blir det att göra kemi läxan. sen får jag väl se. ska iaf se klart en film som jag började se för några dagar sen nu, den heter så mkt som ''sweet home alabama''.
at reunion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0