ä n t l i g e n

...kan jag bara säga. jag har nu äntligen lämnat in min förjävliga inlämning. försenat, men gjort...
i fredags blev jag ju bjuden på bio och mat av jens. vi såg på ''shutter island'' som var förövrigt en jävligt konstig film, men den var rätt bra iaf. maten var fuverän. annars har det väl itt hänt allt för mkt i helgen förutom att vi softat mkt i solen eftersom det varit över 20 grader i solen. feting nice!
har blivit sjuk nu också... har ont i halsen som fan, men ingen hosta som tur är iaf, men det kommer väl.
och juste, jens har fixat min andra laptop nu, så nu sitter jag på min egna laptop för första ggn på typ ett år. det känns bra men ovant.
snart ska jag cykla in till stan och möta jens. sen blire att bara ta det lugnt här, för vi är båda sjuklingar.
hej!


bjuder på denna somriga bild som väcker många fina minnen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0