behind every beutiful thing there is so much lies

hej!
idag sov jag och jens ut ganska rejält, men ändå är jag förbannat trött.
det måste vara nå fel på mig, för jag är svintrött jämt!
iaf, var med josse på stan idag.
hittade mig ett par svarta shorts från gina tricot och ett lite kortare linne från monki.
då jag kom hem från stan så for jag med mamma och hämtade skrovmål från max.
hur gott som hellst, speciellt eftersom jag typ var dödshungrig.
ikv vet jag itt vad som händer, vill hitta på nå men jag är så trött.
okej, vi ser... annars laddar jag ner en film, vet redan en som jag vill se så.
imorgon drar jag till jens.
på måndag går jag milen med jens sen drar jag med min förra klass och hälsar på susann.
sen resten av veckan måste jag pluuuuuugga!
alla verkar ha gjort bort allt redan, och jag har typ hur mkt som hellst nästa vecka :(
måndag: bildspel (inlämning).
tisdag: -
onsdag: ska ha läst ut romeo och julia boken (har knappt börjat) och redovisa den.
torsdag: ska skriva om australien (har itt börjat) och redovisa det + historia prov
fredag: -
fiiiiiiiiiiiifaaaaaaaasikennnnnn!
jag längtar till sommarlovet så jag dör!


minnen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0