helgen

tja!
i helgen har jag itt  gjort nånting, typ.
bara varit med jens och tagit det lugna fina.
fredagen spenderades hos med.
jag och jens lagade tacos och var ensam hemma hela kvällen.
det var min valborg alltså, tråkig men vafan vädret var ju piss så vi orkade itt dra ut nå.
på lördagen drog vi hem till han.
det har blivit att cyka endel trots vädret, se film, basta, äta gott och så hade dom gäster där på lördagen.
chill helg helt enkelt.
idag måste jag börja skriva på min historia/svenska/dator inlämning, jobbigt!
men kommer itt ha så mkt tid nu i veckan, och det ska in på söndag kväll.
på onsdag fyller jag år = den dagen går bort.
på fredag ska jens ska bjussa på bio och middag = den dagen går bort + resten av helgen mest troligt.
just nu har jag datakunskap iaf, funderar på att ta fram mitt godis som ligger i min väska, men det känns jobbigt (eh?).
ha det bra till vidare!


jag vill ha döskalleringen! men den är ju jämt slut... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0