it's another day tomorrow

hej!
idag;
kom just hem från skolan.
just nu chillar jag.
snart ska jag packa allt jag ska ha med till finland.
veronica slutar så ska jag ut med henne och fota och umgås lite.
ikv ska jag åka med min packning till jens.
efter det ska vi cykla hem till mig.
slutligen är det väl läggdags.

imorgon;
ska jag cykla till skolan.
på gympan ska vi ha fotboll, hoppas det blir kul för det äre itt (haha?).
efter skolan ska jag cykla hem till jens.
om jag hinner ska jag då ta en snabbdusch (finns det en snabb och en långsam dusch? tydligen).
sen drar jag med jens, hans mamma, hans syster och hans systers kille till finland,
till jens mormor och morfar då alltså.
i finland ska vi chilla, steka och ha kul hela helgen.

så nu hör ni itt av mig på ett tag,
så hare gr8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0