min sista dag som sextonåring

goddagens!
idag var det engelska nationella hör- och läsförståelse, det gick åt skogen.
var för trött för att orka läsa och för trött för att orka lyssna, gr8...
annars hände itt nå spec på skolan.
kom ganska nyss hem... känns det som, fast det är ju typ 1h sen.
tiden går fort då man måste plugga och hamnar i allt annat.
jao, idag ska jag börja skriva på historia/svenska/data inlämningen, det känns sjukt tungt.
ikv drar jag nog till jesse, för att få vakna upp med honom på min födelsedag, hihi.
och min bästa present måste ju vara att jag ska till tandis............
dom ska bestämma hur dom ska göra med mina tänder, kanske måste skaffa räls......... dö!
aja, blir mina tänder raka och fina är det faktiskt värt det!
nu = plugga och dunka musik!
imorgon, 14.47, fyller therese lundmark 17år! glöm ej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0