mitt i städandet...

kom jag på!
jag drog ju på stan med virre förra veckan i piteå, helt random typ.
jag hittade massor, fan vad bra stad dom har egentligen!
var dock väldigt fattig så jag kunde itt köpa så mkt eftersom bara mat och buss gick på 130kr.
köpte iaf två spec bhar, såna här utan bygel osv, minns itt vad dom heter.
dom passade fint och var sköna (förutom spetsen).
ehja, det var väl allt.
har hunnit städa in alla kläder i garderoben, damsuga, ta bort sängkläderna och damtorka.
nu ska jag bara torka av alla möbler så det börjar lukta fräst, skura golvet ochstoppa nya sängkläder i sängen.
sedan var dagens uppgift avklarad och då blir det att bara chilla järnet i sängen, men innan det duscha.
går nog och lägger mig tidigt, för jag har hör- och läsförståelse nationella i engelska imorgon på morgonen typ as länge.
inte pepp, nä inte alls!
lycka till alla ettor imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0