och den sagan fick aldrig något lyckligt slut

tja!
igår blev det inget pluggandet,
sov från det jag kom hem från skolan tills maten, sen for jag till jens.
och idag blev det inge skola.
höll på att svimma i duschen.
höll på att spy i duschen.
skakade som en jävla gamling för att jag var så jävla svag.
var likblek i ansiktet.
och så var jag pissnödig som ett jävla as fast jag itt var det.
for till läkaren för att jag var less på att vara så pissnödig
hela tiden fast det itt kommer nå piss (haha, för mkt fakta..).
det visade sig att jag har urinvägsinfektion.
måste äta meducin för det nu, dock bara i tre dagar.
idag ska jag iaf börja plugga till kemin, huvva.
men först; chilla.
hejs!


♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0