only seventeen

idag fyller jag sjuton år!
det känns stort, fast jag känner mig itt större för det.
har fått en massa kläder och nåt litet annat.
fast min kamera är cp och min mobil vet jag itt hur man överför bilder från,
så ni får nog itt se vad jag fått.
om jag itt får igång kameran såklart.
men idag ska ni itt räkna med nå bilder iaf.
imorse kom jag för sent till matten, och jag har nog aldrig fått ett bättre bemötande då jag kommit för sent.
alla skrek ''grattis'', bra start på dagen typ, haha.
sen fick vi sluta efter matten, gr88888888 det med jö.
nu ska jag försöka plugga, fast ja men nä.
asså jag vill typ bara gå ut på altan och steka ett tag, kanske jag göre ist.
förövrigt målade jag just naglarna black och har min nya livve/t-shirt på mig, den är snögg.
klockan 15.20 ska jag till tandis och kolla tänderna, kanske jag får räls som jag redan sagt.
köööööööööl!
sen kommer jens dit och då ska vi cykla och köpa glass och chilla ute ett tag i det underbara vädret.
sen blire dra hem igen och käka middag och efter det kommer med släktingar hit,
och jag hoppas på mkt pengar, hehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0