plugga tills du stupar therese, göre!

min födelsedag: hade matte, for hem och öppna presenter, for med jesse och käka på frasses, drog till tandis, virre kom till mig och jag fick döskalleringen av henne, släktingar kom, fikade i massor, virre drog hem, jag och jesse drog ut på prommis, gick förvi josse och snacka ett tag, gick hem till mig, såg lite film och sedan sov med jesse.
chill födelsedag, och så blev jag 750kr rikare.
idag hade jag också bara matte. eller sket i dom två sista lektionerna.
gick till bibblo med emma ist och låna en 1000kg bok och så köpte jag ett par shorts.
nu kom jag just hem, sitter och fikar av fikat som blev över igår.
ska börja med min historia/svenska/data rapport nu.
ska bli klar med den idag (eftersom jag itt kommer ha tid nå i helgen), och har skrivit nada. alltid lika duktig jag är...
imorgon är det bad på idrotten. fast jag venne om jag ids, kanske går på prommis ist...
måste bara komma på en bra ursäkt först, hehe.
nu kom pappa hem med en cola och godis åt mig, gr8.
imorgon ska jag nog köpa en frän tygväska från vila (bara jag kommer ihåg det så..).
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0