s o m m a r

tja!
lovet kan bara beskrivar som värme (37 grader i solen), sol, stränderna fulla, shorts, klagande på att det är för varmt, chillt osv.
det har varit så förbannat varm här i luleå, bara sådär helt plötsligt. jag ärtskar't!
har chillat mkt ute, solat och klagat. har hunnit få mig lite färg också.
varit med jens hela lovet eftersom jag blev ensam hemma.
och igår kom jonas hem från gbg, fubbigt att han fått flyga nu och itt jag, men snart drar vi till turkland! :D
men nu, nu äre skola igen och jag har engelska för tillfället.
på onsdag äre nationella i matte b, lite nervöst äre...
så idag ska jag väl försöka kolla igenom matten och sånt tråkigt skit...
tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0