storstädning på g

jag har två måsten.
1. göra historia/svenska/data inlämningen som jag itt börjat med och
som är enorm och som jag NU har 2,5 dagar på mig att göra.
2. städa mitt rum som börjar bli ett damråtte zoo, usch.

den ena lämnar jag till imorgon som ett måste.
och idag tar jag tag i nr. 2, kändes lite bättre.
så nu ska jag till ''the killers'' och ''kings of leon'' på högsta volym (ska typ stoppa in högtalarna t.o.m.)
damsuga, damtorka, vika in i stort sett ALLA mina kläder in i garderoben,
kasta kläder i tvätten, byta sängkläder och kasta allt skräp.
det var nog allt trorja. det kommer ta sin lilla tid, men gud så skönt det är att ha rent i sitt rum,
har det allt för sällan, hehe.
det blir bra tills på onsdag då det kommer gäster hit.
DOCK kommer det hinna bli dammigt här tills dess, för fan vad det blir dammigt här fort....
aja, musik och städa var det.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0