chillatime

tja!
det blev då att jag drog hem efter historian, och skippade därmed matten och kemin.
itt bra, men är man sjuk så är man..
får se om jag eventuellt stannar hemma imorgon också, men det vore itt heller så bra.
vi börjar typ med nytt i alla ämnen nu,
så jag missar typ alla läxor, inlämningar och muntliga redovisningar vi ska ha.
asså itt missar dom, men missar genomgången om dom...
ehja, ska snart se film typ. har laddat ner tre random filmer.



dessa somriga bikinis hittade jag juste på h&m.
dom blir det att beställa ikv, perfekt till turkiet! ♥
nä, nu ska jag, mina onda öron, min onda näsa, min upprivna hals,
mitt onda huvud och min trötta kropp gå och se på nån av dom där filmerna.
hareeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0