plugga daxxxxx

tjenixen!
sitter nu här med alla mina läxböcker,
engelska, fysik och psykologi.
ska börja med engelskan nu, typ.
åh, finns det något jag verkligen hatar
så är det fan hemarbeten, alltså
att måsta ta hem böckerna för att plugga.
nu ska jag iaf skiriva en artikel på engelska om abisko.
och sen ska jag antingen skriva om en psykologitext och
besvara två frågor på två dataskrivna sidor (hur fan då???)
och sen om jag hinner och ids ska jag göra typ 1000 uppgifter
i fysiken, nice.
men har iaf kvällen att se fram emot för då kommer virre hit.
vi ska käka gott och se på idol och typ chilla bara.

imorgon lär jag itt hinna blogga nå så kan dra mina planer.
skoooooola, dra och simma med jens efter skolan, dra till jens,
chilla(, kanske plugga lite om jag itt hinner med allt idag),
se på idol och sen bara mysaaas resten av kvällen.
och på torsdaaaag lär jag itt hinna blogga nå heller så kan berätta
vad som händer då också.
skooooooola, dra till jens och hjälpa han packa (till stockholm),
dra till mig(,kanske plugga om jag sku ha nå kvar), packa (till stockholm)
se liiite av idol och sedan dra på bio och se ''himlen är oskyldigt blå''.
och på fredag flyger jag och jens till stockholmmmmmm!!!!!!

ja, om jag sku försöka sätta igång med engelskan nu då...
hadääääääää gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0