20110428

igår var jag på min livs första jobbintervju. det gick väl okej. får veta nästa vecka om jag får jobbet. hoppaaaaaas! idag är jag ledig. alla naturare är lediga idag. det är vi värda, helt klart som vi får stå ut med alla prov, inlämningar, redovisningar, rapporter osvosvosv... jens sov här inatt så steg ändå upp i någorlunda tid. tur så började han ändå sent. han for för typ 20min. eftersom jag är ledig och har två inlämningar att göra som är skit mkt försenade så hade jag tänkt göra dom. kanske. svåra inlämningar var det, så lär ju bli less och ge upp mitt i allt. hade kanske också tänkt dra och hjälpa malin med flytten om pappa sku dit. men till att börja med hade jag tänkt gå och duscha nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0