påsklovet

lovet tog slut idag och jag vill bara gråta krokodiltårar. hade tänkt berätta lite vad jag gjort eftersom det varit rätt dött här under lovet. tog mitt lov på torsdag ist för fredag eftersom...jag kände för det? haha. for runt med virre hela kvällen i bil och tog massa kort. for senare till emilia, men där hände itt så mkt. på fredagen var jag med jens och myste och hade det gött bara. på lördagen for jag till stugan. åkte skoter, grillade, fick en moppe av en random person som vinka in mig och jonas när vi var ute och åkte, spelade, hade påskfest och hade det riktigt bra med fint sällskap. på fredagen drog jag hem med buss med emsi. for ut med ett gäng lite random och grillade på gültza och hade det trevligt och frös. sedan for jag och jens hem till mig och njöt av att ha ff ;););) hehe, skämt och sido... bokade min peace and love biljett i söndags. fett kul vi ska ha!!!! och idag började skolan. känner mig väldigt less över det. men känner ändå lycka över att jag är ledig på torsdag, över att jag har namnsdag idag (sku egentligen födas idag, hehe) och att jag fyller år om 1 vecka och 2 dagar klockan 14.47, haha! alltså 5/5 så ni itt missar att gratta mig ;);) hihi. kom nyss hem från min syster som jag itt hade träffat på ett tag. busade massor med sanna och petter också som jag saknat som en tok efter :') hade eventuellt tänkt börja läsa på min svenska bok ikv, annars bara itt göra något alls. och till helgen blir det full rulle, ska hjälpa min syster med flytt (hon flyttar på måndag), ska hjälpa att fixa jens pappas 50års fest, ska på 50års fest och så blir det att fira valborg med fina vänner. börjar bli rätt långt detta inlägg så hade tänkt avrunda här med att säga att jag hade ett bra lov, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0