r.i.p.

alltså jag dör vad läskigt. ska ta det från början så ni fattar.. förra veckan så var jag ut med jonas. då såg vi att typ hela örnäset var samlat vid coopparkeringen. ambulanser och polisbilar i massor kom dit också. jag och jonas drog dit för att kolla vad som hänt. när vi kom fram skulle den skadade personen just stoppats in i amulansen. det ända jag såg av personen var dennes arm falla ner som att den vore helt död. ambulansförarna (?) stoppade dennes arm tbx på bröstet och armen föll lika dödliknande ner igen. jag blev skiträdd och mina ben börja skaka. nu några dagar efteråt så ligger det ljus, blommor och nallebjörnar på samma ställe. personen är alltså död. tänk om denne person var död när jag såg den. isf har jag sett en död människa och det känns jätte läskigt. fyfan vad hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0