satan i gatan

för det första så vill jag bara påpeka att veronica maggios nya album är rätt så asbra. ska bli kul att se henne live i sommar! sitter och planerar att göra en fin middag på fredag nästa vecka med mina fina vänner för att fira min 18års dag och sedan försöka hitta nån stans att dra och fortsätta firandet ;););) hehe. låter rätt najs! har varit med min syster typ hela dagen, så har itt blivit mkt plugg. påbörjat den ena inlämningen bara. ska försöka fortsätta på den nu och få lite mer gjort. sedan gå och lägga mig tidelitidigt typ. är fett nervös inför dansuppvisningarna jag har imorgon eftersom jag itt kan dansen.....O.M.G. kommer dö! bra då vet ni, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0