tidsfördriv från plugget

1. Tre ord varför du sist spydde? ingen anledning alls. ibland kan jag bara spy helt random.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? borde suttit på bussen påväg till skolan. ist låg jag i min säng.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? läste igenom biologifrågorna.
4. Vad hände dig 1999? jag började skolan.
5. Vem fick dig att skratta senast? emma tror jag.
6. Vilken färg är din tandborste? vit/blå och den som jag har hos jens vet jag itt, tror den är blå.
7. Vad köpte du sist? harems eller godis, vet itt riktigt.
8. Vilken färg har du på din tröja? mörkgrå med ett färgglatt tryck.
9. Var förvarar du dina pengar? kontot.
10. Hur var vädret igår? årets bästa dag. asvarmt och skönt!
11. Vad ser du fram emot? sommaren och allt vad det kommer innebära.
12. Snarkar du? när jag är riktigt sjuk.
13. Vad är 15? moppeålder.
14. Vilken skostorlek har du? 37.
15. Vill du klippa dig? ja, min lugg tar livet av mig.
16. Är du över 25? nej, snart 18.
17. Pratar du mycket? i rätt sällskap och med rätt humör så kan det hända.
18. Kollar du på O.C? nej.
22. Är du en typiskt svartsjuk person? typ.
23. Vad har du för mobil? sony ericsson w508.
24. Vem ringde dig senast? jens.
25. Biter du på naglarna? tyvärr ja.
26. Har du lockigt hår? ja, hatareeee.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? massor på p&l mest troligt. fett!
28. Någon bra person i ditt liv just nu? finna några.
29. Hur många gånger har du svurit idag? räknar itt.
30. Vilket ord säger du ofta? inte tänkt på det.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? tyvärr så måste jag det.
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? jens.
33. Vad borde du göra nu? plugga.
34. Har du något smeknamn? massa.
35. Sover du mycket? tycker jag itt.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? ''remember me'' kanske, minns itt vilka jag har sett.
37. När var du sist ute? då jag gick från bussen hem.
38. Har du gråtit idag? nej.
39. Är du en glad person? det är hit och dit med det.
40. Har du roligt nu? nej.
41. Vad äter du helst? det jag är sugen på.
42. Vem var du med sist? emma på bussen om det gills, hehe. annars jens.
43. Pratar du i sömnen? det har hänt.
44. Vem kramade du sist? petter tror jag.
45. Nämn den bästa personen? finns några.
46. Tycker du om någon just nu? ja.
48. Hur ofta borstar du tänderna? morgon och kväll.
49. Är du egoist? ibland tyvärr.
50. Gillar du att bada? ja.
51. Skrattar du åt allt? nej.
52. Vem får dig alltid att skratta? dom som får mig att vara glad.
53. Gråter du när du tittar på filmer? när jag är ensam.
54. När grät du senast? minns itt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0