för jag vet ändå vad som händer..

anders och felicia igår.
igår var vi och grattade anders på hans 28års dag. fanns as mkt fika, så mådde lite smått illa efter ett tag, hehe.. fick träffa felicia och martina också, dom är olagligt söta :') idag har vi varit på ltu. vi fick matkuponger, så jag, sara, fanny och emma gick och käkade på en kinarestaurang = dagens höjdpunkt. drog tidigare sen med dom och gick på stan och drog till storheden ett tag. hittade mig en fin t-shirt som jag ska ha på lördag. och imorgon är det skolfoto....kanske har på mig den då också, hehe :D och imorgon flyttar jag in hos jens tills på söndag, haha! han måste ha nån som lagar mat åt han och håller om han om natten då han är ensam hemma, sötisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0